problem z mailowaniem pod ASP

Autor: Hermes <nefilim_at_op.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 17:42:20 MET

 Witam.
Dostaję na IIS6 windows 2003 server następujący komunikat dla jednej strony
www:
Active Server Pages error 'ASP 0115'

Unexpected error

/tuta/sciezka_pliku.asp

A trappable error (E06D7363) occurred in an external object. The script
cannot continue running.

W środku jest taki kawałek kodu:

SET objSMTP = Server.CreateObject("GCSMTP.GCSMTP.1")
  objSMTP.SMTPServer = "IP.servera.numeryczne"
  objSMTP.LocalDomain = "domenka.pl"
  objSMTP.From = localpart@domenka.pl
  objSMTP.FromName = "www.domenka.pl"
  objSMTP.To = Request.Form("email")
  objSMTP.ToName = Request.Form("email")
  objSMTP.Subject = "boin bum chack"
  objSMTP.Message = Body
  objSMTP.SendMessage <----- i remowanie pokazuje że od tego momentu
zaczynają się schody

Wykorzystuje to jakąś biblioteczkę GCSendMail.dll która jest już
zarejestrowana (inaczej byłby błąd o niemożności

kreacji obiektu) i coś jednak jest nie tak. Sprawdziłem że user na któego
chodzi IIS, wzmocniony do praw administratora

(przypisanie grupy administrators) nie poprawia tego błedu więc raczej nie
chodzi o niedostateczne permisje.

Nie ja to pisałem to i nie jestem ASPowcem. Szukam obejścia problemu,
narazie innego niż zmiana kodu.

Google już raczej wyczerpałem na ten temat. Może ktoś się z tym zetknął i
wpadł na sposób ? pod win2k to dobrze

działa (po regsvr32 gcsendmail.dll) ale na win2k3 już niekoniecznie.

Z góry dziękuję za ewentualne informacje i pozdrawiam.

 Hermessss