Re: Konwersja word'a do pdf'a

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 11:06:36 MET

Ziemek Borowski napisał(a):
> Andrzej Kaczmarczyk na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> tylko by działał niezawodnie. Również np. z SP2 dla XP. A z PDCReatorem
> miałem z tym problemy. Taniej mi wyszło na tych dwóch maszynach zapłacić
> te 18 USD niż tracić czas na dopasowywanie.

No to jest jeszcze ...qprinter, czy coś takiego, nie pamiętam, też na GPLu.
Jasne - niezawodność to ważna rzecz, nierzadko (a wręcz na ogół)
ważniejsza od ceny, ale ja bym najpierw sprawdził wszystkie opcje darmowe.

PDFCreator działa mi świetnie na win2000.
Kiedyś miałem win98 - żaden z tych sterowników nie działał u mnie dobrze.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk