modem a karta dzwiekowa

Autor: Beta <modula3_at_poczta.onet.skasuj.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 11:01:21 MET

Mam voice modem Zyxel Omni 288S (jest w nim wejscie na sluchawki i na
mikrofon) z aktualnymi sterownikami.

Czy jest jakis sposob zeby nagrac rozmowe telefoniczna na komputer? Mam
program typu Call Center EZ Voice, ale on mi mowi ze nie mam modemu typu
voice co jest nieprawda. Mam program ktory nagrywa na dysk dzwieki ze
wszystkich mozliwych wejsc na komputerze (m.in. z mikrofonu oraz karty
dzwiekowej). Problem chyba sprowadza sie do pytania: jak uslyszec w
sluchawkach to co slysze w telefonie, dalej chyba sobie poradze.