Re: WinXP - udostępnianie internetu......

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 19:04:31 MET

Użytkownik "MariuszH" <marhuz@zwm.punkt.pl> napisał w wiadomości
news:cnq2sl$17pn$1@news2.ipartners.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Co że niby ja jestem złodziejem ?! Nie udostępniam netu nikomu innemu
> tylko sobie i za to też płacę ciężkie pieniądze. Transfer mam
> przecież jeden dla obu kompów. Tylko jeden ciągnie 60Wat a drugi 300
> Wat - jak coś ściągam to po co mam dodatkowo jescze płacić za prąd. A
> jeżeli nie wiesz o co chodzi to nie pouczaj dodatkowo kogoś
> niepotrzebnie. Co innego gdybym udostępniał coś sąsiadowi zza ściany

Nikogo nie pouczam. Nie przypisuj mi słów bądź intencji, których nie
popełniłem.

> - wtedy to jest rzeczywiście złodziejstwo - ale ja mam pod tym
> względem czyste sumienie.

Sorry za poprzednie określenie, niestety wiele osób próbuje naciągać
operatorów pomimo istnienia odpowiednich zapisów w Umowie. Gdybyś Ty sam
udostępniał komuś odpłatnie Internet, to wiedziałbyś jak to boli. Nie
chce mi się sprawdzać - rozumiem, że operator GTS Polska zezwala na
udostępnianie Internetu w ramach tego samego lokalu?

Co do Twojego problemu - pewnie chodzi o ograniczenie hopów w
otrzymywanych pakietach danych tak, żebyś Ty był ich ostatnim odbiorcą.
Chyba są jakieś możliwości ominięcia tego ograniczenia, ale tu niestety
nie pomogę, zapytaj na grupie pl.comp.networking. Na stronie
http://www.gts.pl/main/index.php?strona=winmtrdownload znalazłem jedynie
ich programik diagnostyczny, którym możesz się podeprzeć przy składaniu
reklamacji.

/odpowiadając zmień px na pl/