Re: WinXP - udostępnianie internetu......

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 13:49:19 MET

news:7etpnc.q35.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "MariuszH" <marhuz@zwm.punkt.pl> napisał w wiadomości

> To wykup dostęp dla drugiej stacji.

> Ktoś tu jest spryciarzem, a ktoś... złodziejem.
> --

Co że niby ja jestem złodziejem ?! Nie udostępniam netu nikomu innemu tylko
sobie i za to też płacę ciężkie pieniądze. Transfer mam przecież jeden dla
obu kompów. Tylko jeden ciągnie 60Wat a drugi 300 Wat - jak coś ściągam to
po co mam dodatkowo jescze płacić za prąd. A jeżeli nie wiesz o co chodzi to
nie pouczaj dodatkowo kogoś niepotrzebnie. Co innego gdybym udostępniał coś
sąsiadowi zza ściany - wtedy to jest rzeczywiście złodziejstwo - ale ja mam
pod tym względem czyste sumienie.
MH