Re: IE/znikanie wczytanych stron

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 15:04:39 MET

M. wrote:

>> Na początek http://evil.pl/pip/faq.html ;-)

Odnośnie powyższego to nie ma IMO co tłumaczyć.

W konsoli wpisz polecenie "regsvr32 /?" i poczytaj o zastosowaniach i
składni. Potem kolejno poleceniami "regsvr32 /u urlmon.dll" "regsvr32 /u
Shdocvw.dll" itd. wyrejestruj wymienione wcześniej biblioteki po czym
ponownie je zarejestruj poleceniami "regsvr32 urlmon.dll" itd.

> Mam prośbę...

Ja również. Popraw proszę konfigurację OE - korzstajac na przykład ze
strony http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm - bowiem polskie literki w
Twoich postach widać jako "krzaczki".

--
Regards