Re: WinXP SP2 = smierć systemu. POMOCY!

Autor: pb2004 <pb2004_at_niema.adresu.com>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 12:08:11 MET

Andrzej Murawski wrote:
> No i nałożyłem wczoraj na mój XP durgiego packa. Po restarcie system już nie
> wstał... Cały czas restartował się tuz po ekranie z logo - nie chciał wejść
> nawet do trybu awaryjnego!! Na wyskakującym bluescreenie po instalacji SP2
> cały czas wyskakiwało mi, że błąd polega na "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL". Żadna
> z opcji wyboru ładowania systemu nie pomogła, zdechł pies :((((
> Co gorsza, przy udziale Konsoli Odzyskiwania udało mi się wejść do folderu
> Spninstall i poleceniem BATCH uruchomić SPUNINSTALL.TXT. I owszem, system
> [...]

Nie wiem czy to teraz pomoże ale takie błędy występują gdy bios ma
błędy. Spróbuj uaktualnić go do najnowszej wersji. Oprócz tego dobrze
jest odinstalować przed instalacją sp2 takie rzeczy jak wirtualne napędy
czy firewalle (np Kerio w którejś wersji powodował niemożność
uruchomienia windowsa po instalacji sp2). W konsoli odzyskiwania możesz
także spróbować powyłączać zbędne usługi. Przeczytaj może dokładniej
komunikat o błędzie. Czasami tam pisze co go powoduje.

--
PeterB