WinXP SP2 = smierć systemu. POMOCY!

Autor: Andrzej Murawski <andrzej.murawski_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 09:03:29 MET

No i nałożyłem wczoraj na mój XP durgiego packa. Po restarcie system już nie
wstał... Cały czas restartował się tuz po ekranie z logo - nie chciał wejść
nawet do trybu awaryjnego!! Na wyskakującym bluescreenie po instalacji SP2
cały czas wyskakiwało mi, że błąd polega na "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL". Żadna
z opcji wyboru ładowania systemu nie pomogła, zdechł pies :((((
Co gorsza, przy udziale Konsoli Odzyskiwania udało mi się wejść do folderu
Spninstall i poleceniem BATCH uruchomić SPUNINSTALL.TXT. I owszem, system
część plików przywrócił, ekran powitalny wrócił do stanu sprzed SP2
(suwaczek zielony, a nie niebieski) - ale nadal system wykłada się przy
starcie, tylko trochę później. Nawet zostawiłem badziewiaka na 10 minut w
tym zawieszeniu. N I C!!!

Co radzicie zrobić? Czy jest jakiś inny sposób żeby wrócić do normalności,
oprócz bezczelnego reinstalu/nakładki?

Mój system składa się z: Asus P4S533-MX, Celeron 2,0@2,66 Northwood,
2x256MB/333MHz, Western Digital 120GB, CD-RW Mitsumi, DVD LG.
P.S. To juz moje drugie podejście do SP2 - za pierwszym razem nastąpiła
równie wspaniała "wykładka" - taka, że nawet naprawa XP za pomocą płyty
instalacyjnej pomogła na tyle, że system uruchamiał się w trybie awaryjnym -
z którego był w stanie przejść do nromanlego, ale już powtórny restart
kończyl się zwiechem. Buuuuuuuuuuuu..............