Re: Uszkodzenie XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 19:39:25 MET

Użytkownik "Radoslaw P." <radekp@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:hbc9p09ahfok9skg507dv88h8untnoahoo@4ax.com
> System przy bootowaniuz zatrzymuje się na nieb. ekranie z napisem
> "Trwa ładowanie systemu Windows..." i na tym poprzestaje :/
> Na stronie http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
> napisano:
>
> "Jeśli istnieje kopia zapasowa automatycznego odzyskiwania systemu
> (ASR), zalecana metoda przywrócenia systemu polega na użyciu tej
> kopii. Firma Microsoft zaleca, aby przed wykonaniem procedury
> opisanej w tym artykule podjąć próbę przywrócenia systemu przy użyciu
> kopii zapasowej ASR."
>
> Pytanie: jak z tej kopii ASR skorzystać?

Bardzo dokładny opis procedur ASR obejrzysz w screenach na tej stronie:
http://www.wown.com/j_helmig/wxppasr.htm.

> PS. Wykonane są kopie wszystkich userów (NTBackup) oraz zrobiony jest
> punkt przywracania systemu, ale nie ma jak z nich skorzystać.

Dla mnie ASR jest zbyt... skomplikowany ;-).
W takich sytuacjach podmieniam po prostu ręcznie rejestr pracując pod
Konsolą Odzyskiwania. Kopia rejestru jest w \Winnt\Repair (z dnia
instalacji), w System Volume Information (bieżące kopie wykonywane przez
usługę Przywracania systemu) oraz w Twoim backupie, który możesz
rozpakować sobie do osobnego folderu i wyciągnąć z niego sam rejestr. W
ostateczności można sobie zainstalować obok drugi system i spod niego
naprawiać ten uszkodzony. Zaczynam zawsze od pliku SYSTEM.

Przydatne linki:

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie
Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

Podczas próby użycia Kreatora automatycznego odzyskiwania systemu
wyświetlany jest komunikat o błędzie
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;302700

/odpowiadając zmień px na pl/