Re: sieć lokalna xp problem

Autor: gibber[PL] <gibber_at_wywalto.op.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 11:52:26 MET

MAc napisał(a):

> A jak ustawić firewall(norton) w komputerze ze stałym zewnętrznym IP,
> żeby był otwarty dla tego, który ma dynamicznie przydzielane wewnętrzne?

Ehh, nie wystarczy Ci firewall wbudowany w XP ? (mi wystarcza na W2003),
ten chociaz mozna zalozyc na urzadzenie (Karte sieciowa, albo modem
DSL). Pozatym IMHO lepszy od nortona - zjada mniej zasobow, prostszy w
konfiguracji i blokuje ruch przychodzacy, chyba ze dodasz nowe reguly.

Konkretnie odnosnie pytania:
Musisz miec otwatre porty dla DHCP czyli 67 UDP pozatym ten port jest
rowniez wykorzystywany przez ICS Internet Connection Sharing.

--
gibber[PL]