Re: hibernacja

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:58:48 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
siostryzet <siostryzet@wp.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cn0cj8$1nj$1@nemesis.news.tpi.pl..., że:
> witam
> mam problem z hibernacja, a mianowicie wszystko dzialalo do wczoraj,
> zupelnie nic nie bylo zmieniane ani w opcjach zasilania, ani nigdzie, a
> zniknela zakladka hibernacji, tak jakby nie byla obslugiwana, a do tej
> pory z niej ciagle korzystalam :/
> poza tym wczesniej nie mialam hibernacji, lecz po postawieniu nowego
> systemu hibernacja juz byla.. mam WIN2000
> nie wiem co sie stalo glownie dlatego ze nikt nic nie mieszal w
> ustawieniach, jezeli ktos wie o co chodzi, to bede wdzieczna za pomoc
> pozdrawiam goska

Zobacz czy masz na dysku plik hiberfil.sys (w katalogu gł. dysku C)
lub możliwe, że jest zmieniony zapis w Rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet\Control\Session Manager\Power
zmień "Heuristics" na wartość :
05 00 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 3F 42 0F 00.
Zmieniona wartość siódmego bitu - 01 odpowiada włączonej Hibernacji, zaś
00 wyłączonej.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,