hibernacja

Autor: siostryzet <siostryzet_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 19:52:09 MET

witam
mam problem z hibernacja, a mianowicie wszystko dzialalo do wczoraj,
zupelnie nic nie bylo zmieniane ani w opcjach zasilania, ani nigdzie, a
zniknela zakladka hibernacji, tak jakby nie byla obslugiwana, a do tej pory
z niej ciagle korzystalam :/
poza tym wczesniej nie mialam hibernacji, lecz po postawieniu nowego systemu
hibernacja juz byla.. mam WIN2000
nie wiem co sie stalo glownie dlatego ze nikt nic nie mieszal w
ustawieniach, jezeli ktos wie o co chodzi, to bede wdzieczna za pomoc
pozdrawiam goska