Re: jak odzyskac partycje systemowa windows XP ???

Autor: Piotrek <lanman_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 00:55:46 MET

"Robert" <robercikgWYTNIJTO@gazeta.pl> wrote in message news:<16dd.00000423.418faf9d@newsgate.onet.pl>...
> Witam wszystkich,
> (poprzedni post chyba nie dotarl wiec wysylam jeszcze raz)
> mam taki problem:
> podczas uzywania systemu Windows XP SP2 nastapilo zawieszenie systemu i
> komunikat stop ktory zaczal zrzucac zawartosc pamieci na dysk, podczas
> zrzucania wylaczylem komputer.
> Po wlaczeniu okazalo sie ze nie ma partycji gdzie byl zainstalowany system !!!
>
> po uruchomieniu kompa z dyskietki ratunkowej win98 fdisk pokazuje ze istnieje
> partycja na tym dysku i zajmuje 100% miejsca (czyli ze istnieje)
> [...]

Witam.
- Jesli to partycja NTFS to z pod DOSa nie odczytasz partycji.
- Jesli nie widziales partycji pod linuxem to spawdz czy nozna podac
przy mount rodzaj filesystemu (NTFS oczywiscie)
- Wszelkie naprawy moga pogorszyc sprawe bo modyfikuja zawartosc dysku
a wiadomo ze jesli ciag danych stracil spojnosc to kazde nadpisanie
innymi
danymi moze poprzecinac wazne dla Ciebie pliki, a pocietych plikow juz
nie odzyskasz..
- Nie kombinuj od razu z podmiana tablic ani niczego innego bo moze to
byc
ostatnia zabawa a jesli juz to najpierw zrob kopie tego co chcesz
nadpisac.
- Mozesz podlaczyc dysk pod innego kompa z np win98 i uruchomic
program
R-studio FAT do odzysku danych (kilka razy wyratowal mnie z opresji)
Program jest na tyle zaawansowany ze potrafi odzyskac dane z 2 dyskow
macierzy RAID (Stripping) f.systemu NTFS (taka emulacja RAID'a)

Pozdro.