jak odzyskac partycje systemowa windows XP ???

Autor: Robert <robercikgWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 18:40:45 MET

Witam wszystkich,
(poprzedni post chyba nie dotarl wiec wysylam jeszcze raz)
mam taki problem:
podczas uzywania systemu Windows XP SP2 nastapilo zawieszenie systemu i
komunikat stop ktory zaczal zrzucac zawartosc pamieci na dysk, podczas
zrzucania wylaczylem komputer.
Po wlaczeniu okazalo sie ze nie ma partycji gdzie byl zainstalowany system !!!

po uruchomieniu kompa z dyskietki ratunkowej win98 fdisk pokazuje ze istnieje
partycja na tym dysku i zajmuje 100% miejsca (czyli ze istnieje)
ale po uruchomieniu linux'a nie widzi nic (wczesniej widzial bez problemu)

kto mi pomoze jest to bardzo dla mnie wazne !!!

dzieki z gory za rzeczowe odpowiedzi