Re: screen aktywnego okna w uruchomionym programie?

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 15:38:16 MET

kamil napisał(a):
> jak zrobic print screena aktywnego okna w jakims uruchomionym programie?
> nie chodzi mi o aktywne okno calego programu tylko o aktywne okno w
> programie,np. aktywny arkusz w excelu.

Użyj jakiegoś programu do tego.
Kiedyś używałem SnagIt, shareware, nieduże toto. Miał taką opcję na pewno.

Może jakiś darmowy też znajdziesz.
Widziałem jakiś MWSnap, czy coś takiego, polski programik. Teraz już nie
pamiętam, bo w zasdzie nie używam.

Zawsze możesz wyciąć okienko z całego sshota.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk