Re: nt_authority w XP

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 15:02:30 MET

Marek Wierzbicki <marek.wierzbicki.___@azymut.pl> napisał(a):

> Mam sobie 2 użytkowników w XP: NetworkService i LocalSerwice (zamiast
> jednego konta systemowego)
>
> Czy gdy przewalę wszystkie usługi na SYSTEm to będzie bezpieczniej czy mniej
> bezpiecznie?

A moge wiedziec co sklania ci do tego kroku? tak z ciekawosci.

Jezlei chodzi o samo [pytanie to polecam lekture:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dllproc/base/networkservice_account.asp

Jak szybko zauwazysz z tych trzech kont konto LocalSystem jest najbardziej
uprzywilejowane - ktore z nich bedzie bezpieczniejsze przy zalozeniu ze komus
uda sie zmusic system lub usluge do wykonania w kontekscie tegoz konta
jakiegos dzialania pozostawiam twojej ocenie

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl