Re: skrypt uruchamiany przy kazdym starcie - jak?

Autor: Przemysław Rachwał <prachwal_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 09:24:55 MET

Tomasz Chmielewski <tch@nospam.unc.edu> wrote:

> ale jak to uruchomi np. taki pan Jozek (w skrypcie logowania), to
> komputer spyta go o haslo Administratora, nie myle sie?

a sprawdziłeś do czego to jest?, odpowiednik su

> serwer stoi na Sambie, wiec SUS odpada :)

> mozna sprecyzowac?

masz możliwość sprawdzania poszczególnych gałęzi rejestru czy istnieją i
ewentualnie możesz je w łatwy sposób modyfikować, inaczej jak sprawdzisz czy
dana poprawka jest w systemie czy nie

> ma sie robic automatycznie, wiec telnet/ssh itp. odpada.

najlepszy był by SUS, ale skoro nie można to uruchamiaj zdalnie procesy,
link do programu niżej

> GPO - chyba tez z Samba tego nie zrealizuje.

raczej nie - co jeswt jej ogromną wadą :(

> przypominam, ze chodzilo mi o dodanie do rejestru wpisu, aby
> \\serwer\skrypty\skrypt.bat bylo uruchamiane jako Administrator - nim
> pojawi sie okienko uzytkownik/haslo - w tym pliku juz sobie napisze co
> trzeba.

http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/psexec.shtml

uzyj tego - nie potrzeba żadnej interakcji ze strony uzytkownika, trzeba
tylko odpalić to z jakimiś sensownymi parametrami

--
Przemysław Rachwał                       Unregistered Windows user: #02
GG #3579641