Re: skrypt uruchamiany przy kazdym starcie - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 08:53:59 MET

Przemysław Rachwał wrote:

> skrypt logowania -> ale w domenie

a czy to nie uruchamia dla *danego* uzytkownika? (tzn. nie bede w stanie
  instalowac programow).

> runas /?

ale jak to uruchomi np. taki pan Jozek (w skrypcie logowania), to
komputer spyta go o haslo Administratora, nie myle sie?

> dla poprawek MS -> SUS -> google.pl

serwer stoi na Sambie, wiec SUS odpada :)

> hmm macanie rejestru -> VBScript

mozna sprecyzowac?

> start /?
> cmd /?

to jasne.

> przetwarzane po zalogowaniu, jak chcesz przed to możesz zrobić to
> wszystko za pomocą remote cmd.exe
>
> np. telnet, ssh itp. itd

ma sie robic automatycznie, wiec telnet/ssh itp. odpada.

> help systemu -> GPO (skrypty logowania)

GPO - chyba tez z Samba tego nie zrealizuje.

przypominam, ze chodzilo mi o dodanie do rejestru wpisu, aby
\\serwer\skrypty\skrypt.bat bylo uruchamiane jako Administrator - nim
pojawi sie okienko uzytkownik/haslo - w tym pliku juz sobie napisze co
trzeba.

Tomek