Re: Iexplorer w XP

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 15:34:11 MET

Andrzej Kaczmarczyk <andrkac@wytnij.mnie.gazeta.pl>,
'Sat, 06 Nov 2004 12:26:38 +0100', napisał(a):

>Tu masz rację, że inaczej wyznaczyłeś grupę - mój błąd. Ale ci co
>odpowiadają, też musieli gdzieś doświadczenia nabrać. A windowsy są
>takie, że jak się go nie ma, to zarażają się łatwo. NIGDY nie miałeś
>szkodnika?

Nieswiadomie uruchomionego i szalejacego w systemie nie mialem.

>Z tego co pisał, użył paru rzeczy, o których wielu ludzi dowiaduje się
>dopiero na grupie. Myślę, że słusznie zakładam, że google wobec tego też
>zna.

Uzyl np. hijack do usuwania wirusa i szukal w runonce... Czytajac to
mozna z czystym sumieniem napisac, ze nie uzyl googli i jest dosyc
swiezym uzytkownikiem pc.

[ciach o ie i ff]
Nie za bardzo usmiecha mi sie dyskusja o wyzszosci swiat... ;)

>Potraktowałeś go jak kogoś, kto napisał:
>"Nie dziaua mi [coś tam]!!!!!!!!! Pomurzcie!!!!!"
>Tak przynajmniej odebrałem twój post - może niesłusznie, jeśli tak to
>przepraszam.

Jezeli tak odebrales to, sorry.
Pytania byly konkretne. Po jakosci odpowiedzi na nie dostosowalbym
swoja dalsza pomoc. A nawiasem - jakosc odpowiedzi mozesz juz zobaczyc
w sasiednim poscie.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.