usb i stan czuwania

Autor: Rabbit <bugs10_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 12:15:40 MET

Mam nootebooka i zainstalowany system windows xp pro. Do portu usb mam
wpiety token tak aby sie uruchamial komp z haslem z tokena itp. Autoryzacja
odbywa sie przez klucz na tokenie. Wszystko jest tak jak powinno byc - z
malyw wyjatkiem. Mam ustawione aby po zamknieciu ekranu nootebook wchodzil w
tryb uspienia. Po krotkiej chwili jak przejdzie w tryb uspienia otwieram
ekran i budzi sie komp i prosi o podanie chasla do logowania i w tym momenie
jest problem bo krzyczy ze nie widzi tokena (tak jakby zgubil sterownik usb
do niego)

Moze ktos wie jak to naprawic bo nawet microsoft mi nie pomogl.
Zainstalowalem SP2 ale to nie pomoglo.

pozdrawiam
Rabbit