Re: Raid 5 an windows 2000 server

Autor: <bolek_i_lolek_at_autograf.pl>
Data: Thu 04 Nov 2004 - 08:11:38 MET

> Wydaje mi się że problem nie leży w serwerze z RAIDem. Jeśli klienci z
> Win2000/XP zapisują poprawnie pliki to szukałbym raczej problemów w
> komunikacji sieciowej 95/98 z serwerem. Dla serwera nie powinno mieć
> znaczenia od kogo dostaje dane - ma dostać strumień danych, zapisać go na
> dysku i tyle. Sprawdź czy podobnej sytuacji nie masz np podłączając się do
> innego serwera lub stacji roboczej z Win2000/XP.
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Witam!
Ja rowniez zakladam ze problem jest po stronie klienta win95/98 przy probie
dostepu do programowej macierzy raid5. Przy dostepie do servera 2000
udostepnijacego normalny udzial ten problem nie wystepuje. Podejrzewam ze
roziwazaniem jest jakis patch na tych klientow lub modyfikacja rejestru, ale na
razie tego nie znalazlem.

Pozdrawima
Robert