Re: internet explorer i upierdliwy plugin czy coś

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 13:50:14 MET

Użytkownik "Magik" <wladek_g@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cm7uda$6km$1@polsl.gliwice.pl

> dzięki za info wszystko zostało usunięte -> no może prawie wszystko
> jeden syfek został
> co chile włącza mi jakies okna z pytaniami o kraj i okna ie z
> http://213.159.117.134/index.php (nie jest to porno). i dalej nie
> wiem gdzie to dziadostwo siedzi.
> ktos mi może przypomni nazwe aplikacji która sprawdza co siedzi w
> autostarcie??

HiJackThis, StartUp CPL, Starter
http://members.lycos.co.uk/codestuff/features.shtml, w ostateczności
systemowy msconfig. W SpyBot też masz takie narzędzie.

Twoim problemem jest CoolWebSearch - do jego usunięcia napisano
specjalny programik CWShredder
http://www.net-integration.net/tools/hijackthis.html. Ściągnij najnowszą
wersję CWShredder oraz CoolWWWSearch.SmartKiller i przeczytaj poniższy
tekst:

"There is a variant of the Coolwebsearch trojan spreading that closes
several anti-spyware apps when you try to open them.
If this is happening to you, download PepiMK's CoolWWWSearch.SmartKiller
removal tool first and run it. After it does its job, CWShredder and
HijackThis will run properly (as well Spybot S&D, Ad-aware and several
anti-spyware forums)."

/odpowiadając zmień px na pl/