Re: internet explorer i upierdliwy plugin czy coś

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 13:50:23 MET

Magik napisał(a):

> dzięki za info wszystko zostało usunięte -> no może prawie wszystko jeden
> syfek został
> co chile włącza mi jakies okna z pytaniami o kraj i okna ie z
> http://213.159.117.134/index.php (nie jest to porno). i dalej nie wiem
> gdzie to dziadostwo siedzi.
> ktos mi może przypomni nazwe aplikacji która sprawdza co siedzi w
> autostarcie??

To jak już zwalczyłeś to zainteresuj się firefoxem (www.firefox.pl)
Szybszy, ładniejszy, bezpieczniejszy, wygodniejszy, nowocześniejszy...
Itd., itp.
Żaden śmieć ci się nie przyklei, nic ci nie podmieni strony domowej, nie
złapiesz szkodnika tylko przez wejście na stronę, a jak się zapoznasz z
panelami, to w życiu nie użyjesz już IE. Potem jeszcze dobierzesz sobie
parę dodatków i już sobie nie będziesz wyobrażać inetrnetu bez
firefoksa. Na szczęście działa on chyba na każdej używalnej platformie.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk