Re: zarządzanie +przydziały +XP +zdalnie

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 11:18:19 MET

Użytkownik ".lamer" <lamer@fake.pl> napisał w wiadomości
news:Xns959158A40DC7Elamerfakepl@127.0.0.1...
> Krzysztof Preś SQ7RO naciapał:

> wydawalo mi sie ze "przydzialy" w Windows XP dotycza miejsca na
> partycjach z systemem plikow NTFS. Help nne wspomina o innych
> mozliwosciach, ale faktycznie nie wszystko tam jest.
>
> W kazdym razie uscislam: chodzi mi o przydzialy miejsca na dyskach
> "sformatowanych NTFS-em"
>
> --
> .lamer

czyli chodzi o quoty - mozna to na pewnio zrobic w szablonach
administracyjnych na serwerze AD, a poza tym proponuje poczytac msdn :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320047

lub poszukaj w
http://search.microsoft.com/search/results.aspx?qu=command+line+quota&View=m
sdn&st=b&c=3&s=1&swc=3