Re: Dylemat - Windows 2000, czy 2003 serwer

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 11:17:44 MET

On Tue, 2 Nov 2004 11:00:49 +0100, Piotr Trojanowski wrote:

> Witam
>
> Jestem na etapie zakupu serwera i mam zagwozdkę, czy kupić Windows 2000
> serwer
> (sprawdzony, dopieszczony przez Microsoft), czy Windows 2003 serwer - o
> którym
> mówi się wiele niepochlebnych opinii.
>
> Prosiłbym o opinie użytkowników obu systemów.
> Z góry dziękuję
>
> Pozdrawiam
> Piotr Trojanowski

A jakie niepochlebne opinie słyszałeś o Windows 2003? Wg mnie jest lepszy
od Windows 2000 - ma kilka funkcjonalności których w Windows 2000 nie
znajdziesz - np obsługa Shadow Volumes, nie włącza niepotrzebnych usług, ma
możliwość (to już Enterprise) montowania zasobów z macierzy jako katalogi w
klastrze i kilka innych.

Napisz coś więcej do czego będziesz ten serwer wykrozystywał - może
wystarczy linux z Sambą a zaoszczędzone pieniądze zainwestujesz np w
większy dysk czy nowego switcha gigabit.

--
Pozdrawiam
Piotrek