Re: RATUNKU !!przywracanie XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 00:30:29 MET

Użytkownik <mariusz_a@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:42c6.000003e7.4186bb23@newsgate.onet.pl

> Uzylem spod konsoli chkdsk /r .Ok, XP uruchomil się tyle że zginelo
> mi wszystko z menu Programy i np. helpa nie moze mi teraz znalezc...

Słyszałem, że miałeś włączone Przywracanie Systemu - to jaki widzisz
problem? Możesz też zreinstalować system zgodnie z wcześniej podanym
linkiem, danych nie powinieneś utracić.

IMO miałeś po prostu błędy na tej partycji (a może i uszkodzone
klastry - zrób teraz spod cmd.exe zwykły chkdsk bez przełączników i
popatrz w raport). Nic więc dziwnego, że po ich naprawie poginęły pliki.
Nie piszesz, jaki masz system plików, ale jeśli FAT32 to gorąco namawiam
do przejścia na NTFS, tam chkdsk nie miewa wiele do roboty.

/odpowiadając zmień px na pl/