Re: Przesiadka na XP

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 00:02:49 MET

"Radek" <imadlo64no spam@poczta.onet.pl>,
'Mon, 1 Nov 2004 23:31:23 +0100', napisał(a):

>Witajcie!
>Mam już dość Millenium, więc postanowiłem spróbować z XP-kiem. Pytanie: czy
>sformatować partycje pod NTFS czy FAT? Co radzicie? Nie zamierzam pracować z
>jakimiś monstrualnymi plikami, a być może będę chciał wrócić do Millenium..

Mozesz postawic jako drugi system. System plikow NTFS (ogolnie mowiac
jest bezpieczniejszy). Przy powrocie przeciez i tak sformatujesz, wiec
nie ma znaczenia czy zostawisz FAT32.

>Mam też płytę z ServicePackiem2. Instalować to to? podobno zajmuje ze 2
>GB...

System po zainstalowaniu to ok. 1,7 GB. Do instalacji sp2 wymagane
jest 900 MB, ale tak duzo tylko ze wzgledu na pliki tymczasowe. SP2
mozna zintegrowac z podstawowa wersja XP.

>Poza tym używam najnowszego ZoneAlarmPro. Nie "pogryzie się" z firewallem
>wbudowanym w XP?

Uzywa sie jednego firewalla. Jezeli uzywasz ZAPro, czyli zaplaciles,
wiec nie masz alternatywy (najnowszy nie powinien sie pogryzc, choc z
ZA nic nie wiadomo). Jezeli nie zaplaciles to sa lepsze fw.

>No i ostatnie pytanie: Obraz dysku. Pod Millenium świetnie sprawdzał się
>Drive Image 5. Pójdzie na XP? Czy może jest inna wersja pod XP-eka właśnie?
>A może jest jakiś lepszy program? W "Komputer Świecie" proponowali Paragon
>Hard Disk Manager,ale nie zauważyłem, żeby była tam mowa o kompresji
>tworzonego obrazu tak jak to jest w Drive Image...

Sprawdz sobie w manualu, czy wersja, ktora masz obsluguje XP.
Najnowszy DriveImage to Norton Ghost 9.0. Sa tez inne programy.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
W mowie pewnych ludzi słychać błędy ortograficzne.