Re: Monitorowanie instalacji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 22:25:26 MET

Użytkownik "Olaf Rzepka" <wpisznazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości
news:cm55dc$ed3$1@news.onet.pl

> :-), niestety mylisz się. Był pan "specjalista" ponoć autoryzowany
> przez producenta tegoż programu czyli firmę "Matrix".
> Ponoć męczył się tam trochę dzwonił do centrali i z tego co sie
> dowiedziałem to to że najlepiej jakby to był XP Prof a HE i poza tym
> że trzeba będzie zreinstalować system.

Chodziło mi o to, że być może nie byłeś dla nich pierwszy z takim
problemem. Bo nie sądzę, żeby na tej grupie było dużo osób z
doświadczeniami z instalacji Symfonii...

> Osobiście nie lubię takich roziwązań więc jestem zdecydowany wszystkie
> ustawienia przenieść z maszyny na której się to instaluje :-)

Proponuję przeprowadzić instalację z włączonym programem FileMon oraz
RegMon z http://www.sysinternals.com i poszukać potem w logach wpisów
"access denied".

Do prześledzenia zmian wprowadzanych podczas instalacji programu i
zreplikowania ich na drugim komputerze można użyć darmowego narzędzia
Winstall LE - jest na płytce z W2k w katalogu
\valueadd\3rdparty\mgmt\winstle (niestety, do XP ani do W2k3 już go nie
załączają). To jest zresztą _prawdopodobnie_ ten sam program, co
Wininstall LE 2003 z http://www.ondemandsoftware.com/freele.asp. Przy
pomocy winstall można wykonać obraz partycji i rejestru przed i po
instalacji jakiegoś programu, a następnie automatycznie wygenerować
pakiet instalacyjny MSI z wykrytych różnic.

/odpowiadając zmień px na pl/