Re: RATUNKU !!przywracanie XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 22:08:14 MET

Użytkownik <mariusz_a@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:42c6.00000340.41868fcd@newsgate.onet.pl
> Witam wszystkich
>
> Mam taki problem. Otoz laduje mi sie XP-ek do pewnego momentu (leca
> sobie te paski), nagle sie zatrzymuje wszystko i sie komp restartuje.

A co robiłeś przed pojawieniem się tego problemu? Instalowałeś jakieś
sterowniki, zresetowałeś komputer.... ?

> [...]
> %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe aby wlaczyc przywracanie
> systemu.....RATUNKU to tez nie dziala.Wiersz polecen tez nie chce sie
> zaladowac.
>
> Moje pytanie moze jest teraz nie namiejscu, ale chcialbym sie
> dowiedziec czy jest jakas szansa ze uda mi sie odpalic ten durny
> wiersz polecen zeby wlaczyc przywracanie systemu. Jezeli jest jeszcze
> jakas mozliwosc o ktorej nie wiem to blagam powidzcie mi...
> Zalezy mi na tym bo mialem troche cennych rzeczy i jak zrobie formata
> to wszystko przepadnie. Jest jeszcze reinstalka, ale czy ona pomoze

Owszem - możesz spróbować.
315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

> Blagam pomozcie mi co mam zrobic i czy wogole da sie cos zrobic w tej
> sytuacji...czy tylko FORMAT ????!!!!!

Jest jeszcze Konsola Odzyskiwania, spod której powinieneś wykonać chkdsk
/p (albo lepiej /r). Gdyby było wiadomo, co robiłeś wcześniej, to
możnaby po prostu wyłączyć ew. doinstalowane sterowniki czy też usługi
poleceniami disable, listsvc. Przeczytaj też to:

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

/odpowiadając zmień px na pl/