Re: citrix / w2k3 terminal services

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 16:26:39 MET

Przemyslaw Popielarski wrote:
> Moze mi ktos po krotce strescic, co extra ponad standardowe uslugi
> terminalowe Windows 2003 otrzymam dzieki uslugom terminalowym firmy Citrix?

Lepszy protokol - ICA, lepsze mechanizmy load balancing, lepsze
zarzadzanie sterownikami (dystrybucja sterownikow drukarek to jest to),
dystrybucje oprogramowania (w wyzszej wersji Citrix), zarzadzanie
wydajnoscia (w wyzszej wersji as well), mozliwosc udostepniania samych
aplikacji bez pulpitu, kojarzenie rozszerzenia z aplikacja udostepniona
przez terminal, mozliwosc lepszej kontroli nad srodowiskiem TS.

To wszystko zyskuje na znaczeniu w przypadku gdy masz utworzyc
rozwiazanie dla wiekszej liczby uzytkownikow.

Dodatkowo wraz z zakupem Citrix uzyskujesz dostep jeszcze do kilku
fajnych rozwiazan jak NFuse (czyli portal Web do prezentowania
udostepnionych aplikacji), Secure Access itp

Zajrzyj do dokumentacji Citrix tam to znajdziesz wszystko opisane

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl