interfejsy sieciowe raz jeszcze

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 16:17:19 MET

Pisałem niedawno, że włączenie sieci wymaga u mnie zrestartowania (po
starcie systemu) obu interfejsów.
Potem miałem reinstalację (ale z jedną kartą), instalowanie drugiej...
I zaczęło jednak działać.
Potem chciałem uruchomić udostępnianie połączenia sieciowego (właśnie -
zrobić to na interfejsie lokalnym, czy zewnętrznym?), pojawiły się
jakieś problemy, więc wyłączyłem ICS z powrotem i znów, po restartcie,
sieć nie działa. Interfejsy są włączone, ale nie mogę połączyć się z
żadną maszyną. Co robić?

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk