Re: No i w pizdjot nocka z głowy - instalacja w2k - pomocy

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_tool.klub.com.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 10:35:36 MET

"Elvgreen" <elvgreen@gazeta.pl> wrote in message
news:cm290c$mbh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Pomocy! Zachciało mi się wymiany komputera na wyższy. Co prawda szczyt
> techniki to nie jest, ale spokojnie do zastosowań domowych się nadaje:
>
> Dell Optiplex GX150/1GHz/80GB/512MB

Dell jest dosc kaprysny , do niego daja taka smieszna plytke, na ktorej to
wszystko jest poustawiane. Skoro piszesz ze sciagales wszystko ze strony to
podejrzewam ze nie masz tej plytki.
Wiem tez ze Dell robi partycje rozruchowa ze wstepnymi ustawieniami wchodzi
sie do tego poprzez jakiegos F i wtedy diagnozuje maszyne.

Jesli polegniesz to zadzwon do supportu Dell'a we wtorek, jesli masz Service
Tag to Ci pomoga
Dodatkowo wpisujac Service Tag na stronie Dell'a dostaniesz dedykowane
strowniki do konkretnego "Twojego" modelu Della.
Nie wiem jak jak jest z ta dedykowana CD ale mozliwe ze tez podesla, lub
podadza link.

--
Pozdrawiam
CodeBoy