Re: 2 kompy(lan+internet)

Autor: KuBuS <news_at_icp.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 00:26:18 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk" <black.fox@blackfox.org> napisał
w wiadomości news:41829771.9040306@blackfox.org...

> Wtedy i tak hosty powinny być widoczne, więc "kłopot" leży IMO w innym
> miejscu (NetBios, firewall...). ;-)
>
> --
> Regards
> Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk
> Replaying by email change blackfox.org to gazeta.pl

dwa komputery postawione na xp sp2, oba sa skonfigurowane do polaczenia z
internetem. kazdy komputer posiada zmienne ip przyznawane przez dostawce
uslug internetowych. komputery sa podlaczone do haba a ten z kolei jest
podlaczony do modemu kablowego. mnie interesuje uzyskanie polaczenia
sieciowego miedzy tymi dwoma komputerami bez koniecznosci zmiany ustawien w
xp z polaczenia z internetem na polaczenie z siecia lokalna o stalym ip.
jesli da sie cos takiego zrobic to w jaki sposob, albo gdzie tego szukac.
jestem w tym temacie szary wiec bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc.
pozdrawiam