Re: win 2k samoczynny restart

Autor: szymek <szymek_at_usa.com.SPAM>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 23:25:37 MET DST

> NPF jest bezpieczny - tyle że sama jego obecność bezpieczeństwa nie
> zapewni, trzeba go jeszcze umieć skonfigurować ;-).

spokojnie mam doswiadczenie z kompem 13 lat :)

A poza tym /to już do szymka/ trojany i robale przenoszą się różnymi
drogami, firewall chroni tylko przed niektórymi z nich. SpyBot, AdAware
pomoże ci je usunąć. Do naprawy resetującej sieci użyj LSPFix (znajdziesz w
Google).
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"

obecnie dalem zonealarm pro + NPF + NAV i jest cisza wszystko powrocilo do
prawidlowej pracy, z LSPFix trzeba uwazac - kiedys uzylem tego i pozbylem
sie internetu :)

pozdr.
szymek