Re: problem z outlookiem

Autor: gibber[PL] <gibber_at_wywalto.op.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 19:42:49 MET DST

Piotr K. napisał(a):
> cos takiego mi sie wyswietla jak wlaczam outlooka,
>
> http://www.pronet.lublin.pl/~interkas/111.bmp

Wypas!. Pewnie przy instalacji jakis programow podmieniles ktores
dllele. Mam nadzije ze miales wlaczoana usluge przywracania systemu (bo
ja mam to zawsze wylaczone :-)) Przywroc z dnia kiedy jeszcze dzialao.

Wogole jako klient pocztowy to lepszy jest Thunderbird Mozilli. Przy
okazji jak Ci sie rozsypal Outlook to proponuje sprawdzic.

--
gibber[PL]