Re: problem z outlookiem

Autor: vincent <vincent_b_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 19:43:35 MET DST

Użytkownik "Piotr K." <interkas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:clturh$d1g$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Pink" <Pink@WYTNIJ-TO.op.pl> napisał w wiadomości

> odczytu".
> ]
>

> a jak to sie przywraca??

zrob sobie plik autoexec.nt w katalogu C:\WINDOWS\system32 i tyle

jakaś domyślna treść w nawiasie

{
@echo off

REM Plik AUTOEXEC.BAT nie jest używany do inicjacji środowiska MS-DOS.
REM AUTOEXEC.NT jest używany do inicjacji środowiska MS-DOS jeśli inny
REM plik startowy nie jest określony w pliku PIF programu.

REM Instaluj rozszerzenia CD ROM
lh %SystemRoot%\system32\mscdexnt.exe

REM Instaluj readresator sieci (ładuj przed dosx.exe)
lh %SystemRoot%\system32\redir

REM Instaluj obsługę DPMI
lh %SystemRoot%\system32\dosx

SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3