Re: Norton SystemWorks

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 08:27:02 MET DST

On Thu, 28 Oct 2004 22:44:27 +0200, Krzysztof Pawleta wrote:

> Witam!
> Którą wersję NSW warto zainstalować na Win2000?
> Od bardzo dawna używam na tym systemie NSW5.0 (alias 2002) - co
> zyskam/stracę instalując coś nowszego???
>
> P.S. Mowa przede wszystkim o Koszu z 'UnErase', 'Norton WinDoctor' oraz
> 'SpeedDisk' ('Norton Disk Doctor' działa tylko na partycjach FAT ;-(

Z pakietu NSW _moim zdaniem_ TYLKO norton Protected Recycle Bin jest wart
uwagi.
Cała reszta pakietu nie dość że jest wolna to oprócz tego ma dość
ograniczone możliwości w porównaniu z programami innych firm.

Wg mnie:
Do odzyskiwania danych lepiej jest użyć narzędzi firmy Ontrack (np Easy
Recovery)
Do optymalizacji i defragmentacji dysków - O&O Defrag
Do obrazów - BootIT albo Image for Windows
Antywirus - NOD32
Firewall - Kerio Personal Firewall

--
Pozdrawiam