Re: Archiwizacja

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 06:32:01 MET DST

On Thu, 28 Oct 2004 20:19:15 +0200, Zdzislaw Landowski wrote:

> "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> wrote in message

> A mozecie troche mniej slangowo ?
> Ja tez tak moge z mojej 2 dziedziny, Energetyka :)
>
> ps. szukalem na google o quota to znalazlem na forum windows 2003 , link do
> programiku , ale darmowy tylko przez 30 dni i koniec :(

Pewnie że możemy :)
1. Wybierasz dysk na którym chcesz założyć limity miejsca
2. Upewniasz się że jest on sformatowany w NTFS
3. Klikasz prawym klawiszem myski i wybierasz z zakładek "Quota"
4. Ustalasz odpowiednio limity
5. Voilla :)

Możesz przeprowadzać też kontrolę zajętości poprzez raporcik generowany z
"Quota Entries" na tej zakładce

Poza tym
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=windows+2000+quota

Zwraca 155tys linków z czego pierwszy opisuje dokladnie mechanizm quota dla
Windows 2000 ;)

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=windows+2003+quota
zwraca 131tys. linków - tam też są opisy :)

W razie pytań maila znasz ;-)

--
Pozdrawiam
Piotrek