Ekran logowania i botowania

Autor: CREED <e.box_at_@poczta.fm>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 20:16:59 MET DST

Witam
Chciałem "uswietnić " swojego windowsa [XPSP1] tuningujac mu ekrany
botowania i logowania. gotowe takie ekrany sciagnałem z :
http://www.themexp.org. maja one rozszerzenia EXE i takię tam jeszcze
pliki graficzne.
Moje pytanie - jak to odpalić zeby nic nie spieprz.c. Moze jakiś
program zeby nie grzebac po rejestrach bo to mnie przerasta;-)
proszę o rzeczową i protą instrukcję lub link [kiedys znalazłem
stronkę z wszystkimi programami ale wczoraj musiałem reinstalować i
kupa:-(]
TIA

--
Pozdrawiam