naci IRC -COPI szacunek dla innych systemów..

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 20:15:06 MET DST

Tomasz Piłat napisał(a)na grupie pl.irc :

> Khm, CCNA zrobiłem w latach dziewiędziesiątych ubiegłego wieku.
> MCP nigdy na szczęście nie musiałem robić, a każdy MCP jakiego
> znam (a kilku znam) to zwykły lamer, który ma wiedzę potrzebną
> do zdania egzaminów, ale nie do profesjonalnego zarządzania
> sieciami. Kiepskie certyfikaty wybrałeś do popisywania się... :~)
>
> Ponc
-- Kto misiowi urwał ucho?

Ubliżasz w ten sposób kupie lubie wybitniejszym niz ty czyli np.
najwiekszemu fachowcowi od isa i proxy 2.0 Panu Łopatkiewiczowi oraz
Panu Krzyzanskiemu.. Ciekawe czy ty chociaz raz miałeś kontakt z tym
ptoduktem.Co do MCP do pomine twoją denną wypowiedź i zapraszam twoją
"lameriadę" na rzeczową dyskusje na odp. grupę .

Marcin Szczygielski