ratujcie - zniknely partycje i dane

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 10:39:44 MET DST

Ale namieszalem. Mialem sobie dysk 60 GB i WinXP. Chcialem podmienic ten
60GB na 120GB. W tym celu zgralem kazda partycje na drugi dysk za pomoca
GHOSTa (wczesniej pozakladalem odpowiednia ilosc partycji-3szt.). Zamienilem
dyski i nic, system nie uruchamial sie. No wiec na nowym zainstalowalem
ponownie winXP (i tak musialem to zrobic predzej czy pozniej). Przeszedlem
na stary dysk i "Kreatorem transferu plikow i ustawien" zgralem moje stare
ustawienia. Dodam, ze jak oba dyski byly podlaczone (w kombinacji
master-slave i odwrotnie) to zaden z systemow, zarowno ten stary, jak i ten
nowy, nie widzial drugiego dysku. Nowy system chcial zainicjowac ten stary
dysk wiec mu pozwolilem. Dopiero pozniej zauwazylem, ze rozpoznawal ten dysk
(60 GB) jako dysk 1590 GB.
Zmierzajac do sedna, zainicjowanie starego dysku w nowym systemie
spowodowalo, ze teraz na starym nie ma zadnych zdefiniowanych partycji a co
za tym idzie, nie mam dostepu do danych, ktore na nim pozostaly.

Bardzo prosze o pomoc, moze jest jakies narzedzie, przywracajace dawne
ustawienia partycji? Mialem na tamtym dysku bardzo cenne dane no i
oczywiscie wszelkie ustawienia, ktore chcialem przeniesc na nowy system.
Bedze wdzieczny za odpowiedz.

Moj adres: mziel@szczecin.home.pl

Pozdrawiam,
Marcin Z.