Re: Jak przenieść system

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 22:28:02 MET DST

Użytkownik "Enter1" <marek58@inetia.pl> napisał w wiadomości
news:clo6a9$1l4$1@as1-64.kalisz.dialup.inetia.pl
> Witam
> Proszę poradźcie jak w prosty sposób przenieść win xp na drugi dysk.
> Kupiłem sobie nowy większy dysk i chciałbym w jakiś prosty sposób
> przenieść dane i system ze starego bez potrzeby ponownej instalacji.
> W win 98 wystarczyło użyć xcopy, w win xp już to nie wystarcza - dane
> się przenoszą, system się bootuje ale niestety zatrzymuje na planszy
> startowej tej jasnoniebieskiej z logo i tu zawisa. Można poruszać
> kursorem myszki i nic więcej, działa tylko alt+ctrl+del :(

No to już masz 99% sukcesu za sobą. Teraz kolej na zresetowanie
niewłaściwej literki partycji systemowej poleceniem fdisk /mbr wykonanym
z DOS-owej dyskietki i system ruszy. Jak chcesz o tym więcej poczytać,
to tu masz link (w XP objawy są właśnie takie jak u Ciebie):

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

/odpowiadając zmień px na pl/