Re: WinXP sp2 -instalowac?

Autor: thorin <thorin_1979_at_o2.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 22:23:20 MET DST

Użytkownik grzesiek napisał:
> Witam
> czy jest sens instalowania sp2 w sieci loalnej podlaczonej do internetu
> przez router z Nat-em i czy zauwazyliście istotne spowolnienie komputera po
> instalacji

Jeśli mam być szczery to SP2 dobrze się zaczął sprawować jak go
zintegrowałem z płytą instalacyjną i zainstalowałem system od nowa.
Wcześniej nałożony na system używany przez około 12 miesięcy zaczął się
dziwnie zachowywać tzn. spowolnił mi system oraz komputer stał się
bardziej pamięcio żerny + nie miałem dostępu w "Dodawaniu programów" do
"Dodaj/Usuń składniki systemu Windows". Dodaje że mam oryginalnego OEMa
Windows XP HE PL