Problem z IE 6.0

Autor: DooDee <t_dudekWYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 13:06:27 MET DST

Cześć,
mam problem z IE 6.0, gdy odwiedzam stronę pewnego banku i chcę zrobić pewną
operację, chcę skorzystać z pola wyboru i po naciśniećniu na niego wywala mi
błąd "Parametr jest błędny", pyta się "Czy chcesz debugować?" i zawiesza mi
stronę. Tymczasem u kupmla wszystko chodzi jak w zegarku. Grzebałem już w tych
opcjach, ale cały czas jest tak samo. Czy macie jakieś sugestie co może być nie
tak??

Dzięki za odpowiedź i pozdrowionka
DooDee