Instalacja Windows xp

Autor: grochu <grochu7_at_op.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 15:53:21 MET DST

Czesc.
Mam problem, poniewaz gdy chce zrobic format i zainstalowac wersje windows po
jednym z pierwszych ekranow, jest napisane "instalator laduje pliki", po
zaladowaniu pojawia sie czarny ekran i migajacy kursor w lewym gornym rogu
ekranu. Po chwili kursor znika i caly czas widoczny jest ten czarny ekran.
Zdarzylo mi sie to pierwszy raz, zawsze bylo dobrze. Mam tez zepsuty wiatrak
przez co procesor szybciej sie nagrzewa, ale dzieje sie to po jakies godzinie
grania. Czy moze byc to przyczyna??
Z gory dzieki za pomoc