Re: przypisanie drukarek w domenie do grupy uzytkownikow? gpo?

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmx.net>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 19:03:24 MET DST

> Teoretycznie tak, aczkolwiek z doświadczenia bym tego nie radził robić.
> Uważam, że przy logowaniu powinny być mapowane zasoby, a przy
> wylogowywaniu usuwane, dlatego, że w przypadku "zniknięcia" drukarki
> czasami pojawiają się problemy. Oczywiście, nie są one nierozwiązywalne,
> ale nagle 20 użytkowników marudzących o drukarkę potrafi człowieka
> wkurzyć. Natomiast nie wiem dlaczego uważasz, że podmapowanie tylu
> drukarek będzie długo trwało, przy pierwszym razie jak się instalują
> sterowniki, to może i fakt, ale później jest raczej szybko.

ok, zrobilem test 6 drukarek mapowal okolo 45sekund, to chyba nie jest
normalne, jak myslisz?
ponizej wklejam moj skrypt:

---
Dim net
Set net = CreateObject("WScript.Network")
net.AddWindowsPrinterConnection "\\goku\development"
'net.setdefaultprinter "\\goku\development"
net.AddWindowsPrinterConnection "\\goku\collections"
net.AddWindowsPrinterConnection "\\goku\minolta_hr"
net.AddWindowsPrinterConnection "\\goku\minolta_sales"
net.AddWindowsPrinterConnection "\\goku\mita"
net.AddWindowsPrinterConnection "\\goku\operations"
-----
cos mam zle?
dzieki, marcin