Proszę o pomoc...

Autor: Michał <majcza_at_o2.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 18:35:56 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów... Od pewnego czasu mam pewien problem i w
zasadzie nie wiem czego to jest wina. Kupiłem sobie nową karte graficzną
Radeon 9550 firmy Gigabyte, wcześniej miałem starą karte S3 Virge, wtedy
wszystko było wporządku. Teraz po zainstalowaniu tej karty na płyte (ECS
Mainboard K7S5A z prockiem 1000MHz Duron, 256 Ramu) komp dziwnie się
zachowuje. Po zainstalowaniu win98 jest ok., szybko się uruchamia, instaluje
bez problemu sterowniki, chodzą super gry itd. Natomiast po zainstalowaniu
XP uruchamia się bardzo długo, ponad 1min 30sek. Ogólnie XP powinien się
uruchamiać krócej. Jak ładuje XP to jest na początku taki paseczek
niebieski, przelatuje on około 40 razy... Pare miesięcy temu gdy miałem XP,
bez tej karty graficznej, ten paseczek przleciał tylko 9-13razy. Ponadto co
gorsze. Karta graficzna działa jako standardowa VGA, jeśli natomiast
zainstaluje sterowniki z płyty cd po odpaleniu XP (gdy pulpit się pokazuje)
komputer się restartuje i tak w kółko. Nie mogę nie instalować sterowników
bo to jest bez sensu. Może to wina starej już płyty i procka? Czy może
chodzi o zainstalowanie jakiegos SP servis packa. A może to dlatego że płyta
główna jest przystosowna do AGP 4x, a Radeon jest na 8x. Bardzo proszę o
odpowiedzi w tej kwestii... Pozdrawiam