Re: [ponownie] Zle dziala mi zegar

Autor: Takamura <alibaba_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 20:51:50 MET DST

Fantom wrote:
> Chodzi o to, ze ciagle mi sie spoznia zegarek na kompie.
> Chodzi on 24/7 - nonstop.

  no a co on robi. moze tylko oczekuje na jakieś operacje ? Serwer plików?

> np przyjde po 24 godzinach a on ma opoznienie o
> 22 godziny !! (czyli tylko 2 godziny nabilo). Czego to moze byc wina ?

Stawiam na sprzet.
A nie masz czasem ustawione , oszczędzanie procesora. Po jakimś czasie
bezczynności zatrzymuje procesor (i czas systemowy!!). Po otrzymaniu
sygnału o konieczności dalszej pracy, budzi procesor i posuwa dalej czas
systemowy.
W czasie uruchamia wcisnij odpowiedni klawisz wejdz do setupu i sprawdź
czy nie masz włączonej opcji osczędzenia procesora.

   taka mura