Re: Temp. Athlona XP 2500+ 57 st.

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 16:30:35 MET DST

"test" <test3535@wpl.pl> wrote in message
news:cliorq$c3a$1@news.onet.pl...

> Myslisz, ze jak na ekranie np. miga tylko kursor, to komp wtedy nic
> nie robi? Mylisz sie procesor ciagle pracuje jak glupi w jednej
> wielkiej nieskonczonej petli.

Czy ja napisalem _nic_ czy _prawie_ nic? Rozrozniasz? Procesor nie
wykorzystuje caly czas calej swojej struktury, w jadrze systemu jest cos
takiego jak HALT, system ma cos takiego jak zaawansowane zarzadzanie
energia. Jakby procesor sam sie zapetlal, to by mial taka temperature,
jak przy uzyciu programow do "wygrzewania" procesora. Dlaczego w np
nowszych laptopach wentylator wlacza sie dopiero wtedy gdy nastepuje
wzmozona praca procesora?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl