Re: r8500 + win xp = zwieszka :-/

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 16:22:36 MET DST

"quendi" <kubawydra@o2.pl> wrote in message
news:climkv$tm3$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> karta: radeon 8500 ( bez o/c ) - uzywalem 2 lata i nie bylo do tej
> pory problemow;
> os: win xp prof ( zarowno z sp2, jak i bez );
> stery gpu: omega ( rozne wersje z ostatniego polrocza ), catalyst (
> takze rozne wersje );
> directx: 8.1, 9.0b, 9.0c;
> gry: w3, pk ...

A jakie masz napiecia zasilajace w chwili gdy odpalisz gre? R8500 jest
bardzo wrazliwe na spadki napiecia, a zwlaszcza na lini 3,3V. Powiedz
jaki masz zasilacz, moze zaczyna Ci siadac i koniecznie podaj napiecia
podczas normalnej pracy systemu i podczas grania w gry. A jak uruchomisz
jakiegos 3dmarka (np 2001) to tez sie zawiesza? Ja bym obstawial, ze
zasilacz Ci siada.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl